wtorek, 22 kwietnia 2014

Wyniki konkursu z Chantal Prosalon!

Witajcie!
Dziś ogłaszam zwycięzców w konkursie, który organizowałam razem z firmą Chantal.



Przypominam, że pytaniem konkursowym było: W którym roku marka Chantal weszła ze swoją profesjonalną linią PROSALON do salonów fryzjerskich?
Oczywiście odpowiedzią prawidłową było: W roku 1996.
Nie wiem czemu tak wiele odpowiedzi było nieprawidłowych ;( Pytanie było zbyt trudne?
Niemniej, wylosowałam 2 szczęśliwców, którzy otrzymają szampon i maskę Prosalon Argan Oil.
Są nimi...




Agg oraz Neferetta.
Dziewczynom gratuluję i proszę o kontakt mailowy ;* Jeżeli nie skontaktują się ze mną przez tydzień, szansę na nagrodę dostanie kolejna osoba.
Wszystkim pozostałym czytelniczkom życzę szczęścia w kolejnych konkursach ;)

Ps. Mogę Wam zdradzić, że maska odżywcza kokosowa KLIK! jest genialna! Jeżeli lubicie treściwe produkty odżywcze, które przy okazji nie obciążają włosów, ale dyscyplinują je, pozostawiając wygładzonymi, miękkimi, lśniącymi, cudownie pachnącymi i "samo-układającymi się" to będzie dla Was tak samo hit, jak i dla mnie <3 Pełna recenzja za jakiś czas.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom wygranej:) Widziałam te arganowe kosmetyki w Hebe, ale mam jakiś uraz do kosmetyków z tym olejkiem, mam nadzieję, że one będą zachwycone

    Super, że kokosowa maska Ci podpasowała, mam dokładnie takie same odczucia, a przecież nie jesteśmy włosowymi siostrami:D Bałam się trochę tych protein, ale w tej masce czuć tylko ich "jasną" stronę, czyli włosy jak po fryzjerze bez fryzjera:D

    Pozdrawiam cieplutko:*

    Julka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? co niepożądanego powoduje u ciebie argan? u mnie jak dotąd wszystko na nim działa dobrze lub bardzo dobrze ;)

      no nie jesteśmy "włosowo spokrewnione" na pewno ;D a jednak znalazł się kosmetyk pasujący jednocześnie w moim typie wlosa i twoim-WOW!

      Usuń
    2. Jeszcze maseczka Extreme <3

      Mam wrażenie, że po maskach, odżywkach, serach wszelakich z arganowym moje włosy robią się matowe, jakieś takie spuszone, im dłużej używam tym jest gorzej. Czystego oleju nie miałam, ale czytałam na W., że kilka dziewczyn też reaguje podobnie na arganowy. Szkoda, że na niego jest taka moda:D Za to kosmetyki z olejem kokosowym moje włosy ubóstwiają;)

      J.

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :)Bunny poleciłabyś jakąś maskę nawilżającą z Chantala?
    Eveline1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki kobitki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Bunny!

    Przepraszam, jeśli już męczy Cię to pytania - ale chciałabym wiedzieć, czy sama sobie farbujesz włosy?

    Pozdrawiam, kiedyś pochłonęłam chyba połowę Twojego bloga za jednym posiedzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)


    Bunny, mam pytanie: czy w dziale "koloryzacja" zamieszczasz też zdjęcia z innymi kolorami oprócz blondu?
    Mam na myśli jedną farbę (Venity), której kolor całkowicie nie oddaje tego, co jest na opakowaniu xD I jest to 7.4, który wychodzi bardzo jaskrawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie zamieszczam ale nie mam fotek z koloryzacja tym odcieniem...

      Usuń
  6. Bunny wróć:(
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziełam gdzie ci to wysłać więc wstawiam tu : http://cotymasznaglowie.blogspot.com/2014/05/ja-was-naucze-naturalnej-pielegnacji.html#comment-form_4537672284449924421

    Może uśmiejesz sie jak ja =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam Bunny, wybierasz się na szaloną promocję lakierów do pazurków w Rossie? ;) Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pobyt w szpitalu pokrzyzowal mi plany :(

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*