piątek, 15 marca 2013

Odżywka Joanna Naturia len i rumianek

Przyszedł czas na moją ulubioną odżywkę do mycia włosów przed farbowaniem albo niezaplanowaną imprezą ;P
Joanna Naturia z lnem i rumiankiem!
Jak już wiecie z moich wcześniejszych opisów, jest to produkt bardzo lekki, bez spłukiwania; lniana sugerowana jest włosom zniszczonym, po trwałej czy rozjaśnianym.
Osobiście nie czuję różnicy między nią a makiem do farbowanych jeśli chodzi o jej "moc".
Obie tak samo dobre.
U mnie nie sprawdzają się wszelkie Naturie jako bs ani samoistne odżywki, za to do mycia zamiast szamponu, kocham ;3
Tą uwielbiam przede wszystkim za zapach- wyjątkowo mój- kwiatowo-perfumowy.
Włosy są po niej miękkie, lśniące, dobrze się rozczesują.
Wydajność-cena jest niezła, bo choć włosy piją wielkie ilości to koszt za 200g to jakieś 4-5zl...
Konsystencja rzadka, lejąca, biało-przezroczysta.
W składzie mamy ekstrakt z lnu i rumianku, alkohole nawilżające ale też jeden zły isopropyl, więc nasze włosy będą albo kochać albo nienawidzić. Za taką cenę warto spróbować, ja używam tego produktu co ok. 3 tygodnie z okazji rozjaśniania odrostów stale.
Moja ocena jako odżywka do mycia: 6/6!






41 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że można nią myć. Tzn. myłam włosy odżywką, ale na to, żeby tą umyć to bym nawet nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj kiedyś, zwłaszcza przed farbą, zobaczysz jakie cudo ;)

      Usuń
    2. Racja, jeśli chodzi o mycie włosów to ta jest moim numerem jeden :-)

      Usuń
  2. używam teraz tej odżywki, jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bunny a mogłabyś wyjaśnić jak dokładnie ją stosujesz przed farbowaniem? Bo właśnie się zabieram za farbowanie swoich odrostów. I jak? Myjesz włosy odżywką, suszysz potem i nakładasz farbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak.
      jak wiem ze np jutro bede farbowala odrosty, to dzien wczesniej albo i dwa zamiast myc szamponem to myje wloski odzywka.
      normalnie- dobrze zmoczyc, nie zalowac odzywki, wmasowac w skore i wlosy delikatnie bez tarcia, trzymam na wlosach z 5-10 minut i dokladnie splukuje.
      nie daje juz innych odzywek/masek na dlugosci, ale jak ktos ma zniszczone wlosy czy po cieniowaniu i ma klopoty z rozczesywaniem na ogol to niech da jeszcze cos na same dlugosci i konce.
      no i potem normalnie schna sobie kilka godzin i tyle.

      mozna tez stosowac ja w sytuacji awaryjnej- jezeli np chcemy pofarbowac nagle a mamy brudne wlosy czy w srodkach stylizacyjnych to zeby chronic skore a łaty nam nie wyszly to mozna umyc odzywka, wysuszyc i dopiero farbowac (to co ty napisalas).

      najwiekszy plus to ochrona skory glowy przed agresywnoscia farby- docenia to blondynki na oksy 9-12% na pewno ;)
      no i nie dzieje sie to kosztem koloru- co ma miejsce przy olejach przed farbowaniem.
      mamy spokojne sumienie ze kolor bedzie dobry i bedzie trzymal, a zabieg nie jest juz nieprzyjemny, szczypiacy.

      mozna tez umyc odzywka po farbowaniu- zamiast szamponu, wlosy beda od razu mieciutkie i nie poczujesz ze w ogole farbowalas ;) a skora glowy ukojona, a nie ściągnięta czy szczypiąca.

      robię to już od kilku miesięcy i wiele innych blondynek- nigdy nic źle nikomu nie wyszlo więc serdecznie polecam ;*

      Usuń
    2. Wow! Dzięki za tak wyczerpującą odpowiedź :)

      Usuń
  4. Moje włosy wyczuwają różnicę między tą odżywką a tą z makiem, i zdecydowanie wolą wersję z makiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bunny wybacz ze tutaj piszę, ale czy mogłabyś polecić jakąś mega nawliżającą maskę do włosów?
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maske jak maske, ale moim zdaniem w kategorii najlepiej nawilzajacych sprawdza sie odzywka garniera awokado i karite.
      z masek szukalabym czegos dla wlosow suchych- sama uzywam masek raczej regenerujacych, a nawilzajacych odzywek.

      Usuń
    2. Dziękuję:)
      Anka

      Usuń
  6. Kusząca, tym bardziej, że ładnie pachnie- wąchałam kiedyś w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale jak zawsze czytam, że kosmetyk to "rumianek i coś tam" to omijam szerokim łukiem, bo myślę, że mi kolor ociepli :-D taka schiza :-/ zostało mi jeszcze po jasnych włosach :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję miód i cytryna i też jestem zadowolona ;)
    W przyszłości na pewno kupię tą wrsję rówież :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupie jak bede znow w PL :) teraz potrzebuje tylko takich lekkich odzywek bo wlos cos mi sie przetluszcza :/
    caskada

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zadać takie pytanie z innej beczki.. Mój naturalny kolor włosów to ciemny brąz popielaty w każdym razie jest to kolor bardziej wyblakły niż intensywny. Moje włosy nigdy nie były niczym farbowane. Chciałabym przefarbować włosy po raz pierwszy dość radykalnie bo na jasny blond. Zależy mi żeby kolor był jasny ale nie koniecznie jakiś platynowy, biały wręcz. Na pewno nie chcę nic pomarańczowego czy żółtego na głowie. Po prostu elegancki jasny blond. Czy to będzie można uzyskać? Czy jest jakaś różnica gdy odbarwia się włosy naturalnie ciemne, a włosy farbowane na ciemny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uzyskasz ładnego blondu za pierwsza farba z tak ciemnych wlosow- nie ma takiej szansy. uzyskasz albo bezowo-rudy albo stare złoto tzw. niemniej kolory malo atrakcyjne.

      Usuń
  11. Bunny, odpisujesz jeszcze czasem na maile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo rzadko. jesli jest to wyjatkowy problem na ktory nie ma odpowiedzi lub wskazowek na blogu albo jesli robie projekt z czytelniczka- tzn pokazujemy jej historie na blogu.

      Usuń
  12. Tej nie próbowałam jeszcze ;P Aktualnie myję włosy odżywką Isana Hair Professional z olejkiem arganowym i jestem mega zadowolona:D (przynajmniej na razie hihi ;P ) Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  13. tej jeszcze nie mam ale ostatnio stosuję miód i cytryna. Ale skoro tą polecasz to na pewno kupię :)
    Pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie ją dorwałaś?
    Czy jest jakaś mała sieć drogeryjna z odżywkami Joanny?
    Z góry dzięki za odpowiedź!
    pozdrawiam i gratuluje fajnego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje rozne produkty joaśki w leclercu. nigdzie indziej nie szukałam...

      Usuń
  15. Czy zauważyłaś jakiś efekt rozjaśnienia przez obecnośc rumianku? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam szamponu Biosilk silver lights co drugie mycie :) Wtedy mam pewność, że blond będzie ładny i chłodny bo jak się zbliżam do farbowania odrostów to kolor po Palette lubi troszkę zżółknąć lub się ocieplić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ehh ze względu na ten nieszczęsny Izopropyl odżywki Joaśki u mnie odpadają ;/ Za to polecam nową odżywkę Garnier - Sekrety Prowansji, morelową - jak dla mnie jeszcze większy hit niż Avocado i karite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czulam ze bedzie swietna ta morelka ;D

      Usuń
    2. oj jest jest :D Moje suche włosy nawilża i wygładza dużo lepiej niż jej sławna poprzedniczka :)

      Usuń
  18. Bunny szukałam na blogu i chyba nie było takiej notki, chodzi mi o rozjaśnienie naturalnych włosow poziom 4-5 do poziomu 6/7, koleżanka prosi żebym jej zrobiła a ja się znam tylko na blondach dzięki Twojemu blogowi:) boję się, że jak połoze jej poziom 6/7 to wyjdzie ciemniejszy niż chce albo rozjasni sie do rudego.. Bardzo Cie proszę o pomoc jeśli znalazłabys chwilke :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zafarbuj jej po prostu wybrana farba poziom 6 lub 7 na oksy 9%, przeciez pojasniasz tylko o 2-3 tony...

      Usuń
    2. Wolałam się upewnić, bo ma naprawdę śliczne długie włosy i się obawiamy, dziękuję :)

      Usuń
  19. Bunny dzieki Twojemu blogowi oraz odzywce ,Garnier Awokado i Carite moje wlosy wygladaja o niebo lepiej:-).Wlosy mam rozjasnianie rozjasniaczem+ do tego toner.Zakupilam wszystkie kosmetyki ktore polecalas do pielegnacji blondyn.Uzywam szampon pinio malinowy,maske dolce ant-age,oraz od 3 dni maske Garnierka Awokado.Powiedz mi prosze bo stosujac maske firmy Kallos keratynowa,na przemian z maska dolce anti-age moje wlosy wygladaly oki,calkiem przyzwoicie.Gdy wczoraj umylam szamponem pinio+ sama odzywka Garniera awokado pozostawiona na jakies 10 min wlosy po zmyciu wygladaly pieknie,byly bardzo nawilzone ,nawet lepiej niz po w/w maskach.Myslisz,ze to zasluga tych licznych olejkow w skladzie odzywki??Zaczelam sie zastanawiac,ze moze zle pielegnuje wloski,i w takim razie odzywki/maski powinnam wybierac tylko te ktore maja w skladzie olejki ,a ta odzywka jest tego przykladem...Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle że po prostu przesadziłas z keratyna czy innymi proteinami w w.w maskach i cała filozofia ;)
      maski stosuj raz w tygodniu, pozostałe mycia odżywki lub maseczki z olejkami/ekstraktami roslinnymi i włosy będą piękne ;)

      Usuń
  20. muszę ją zakupić :)) skończyłam używać odżywki też z tej serii tylko miód i cytryna, i też sobie chwalę! :)) muszę przyznać, że masz bardzo ciekawego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę jej nigdzie znaleźć :( Byłam w Rossmanie, Naturze i Super-pharm. Gdzie jeszcze jej szukać? Zwykłe osiedlowe drogerie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w leclercach jest chyba wszystko z joanny... nigdzie indziej nie widzialam- sa pojedyncze jakies do przetluszczajacych sie wlosow czy seria z miodem w carrefour.

      Usuń
  22. na pewno są w Lewiatanie, ewentualnie w sklepach typu Społem. Widywałam również w Intermarche, gdzie właśnie taką odżywkę nabyłam.

    Powinny być również w Tesco, z tym, że w moim mieście w Tesco są tylko odżywki miodowe (które również są bardzo dobre, ale jednak wolę "lniany" zapaszek") :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*