czwartek, 11 października 2012

Wellaton 8/1

Witajcie!
Dziś będzie szczególny wpis...
Po pierwsze fotorelacja z farby Wellaton odcień 8/1 jasny popielaty blond, po drugie to, czego jeszcze u mnie nie było- przyciemnianie nią białych włosków!
Chciałoby się powiedzieć hardcorowo ;)
Jako modelka znana już Wam Neska ;*



Nasza Neska miała włoski rozjaśnione farbą Palette 219 do białości....z początku zadowolona z koloru, z kolejnymi farbowaniami uznała, że kolor robi się zbyt biały i czas coś z tym zrobić.
Postanowiła przyciemnić, ale chciała zachować konwencje popielu...



Plan był taki- nałożyć wellaton na odrosty na ok. 50 minut, a na długości z rozcieńczonym o połowę utleniaczem (ma 9%) tak do 20 minut....
Tak jak się obawiałam- włosy naciągnęły farby jak głupie....
i efekt okazał się piorunujący ale tylko z początku ;)
Nesce zajęło 3 dni szorowanie włosów by kolor oddał trochę swej szarości i dziś uważam, że jest wyjątkowo pięknym, popielatym blondem, bardzo naturalnie wyglądającym...

Niemniej bardzo zawiodła nas kondycja włosów po tej farbie. Zdanie Neski w tym temacie: suche siano, popalone włosy - niektóre ukrócone nawet o połowę. Gdybym mogła to bym wycofała ten Wellaton z produkcji!!! Najchętniej wróciłabym teraz do mojej dawnej farby - Palette 219 ;( Ale to chyba dopiero za kilka tygodni.
O kolorze też miała z początku nieprzychylną opinię: Co mi wyszło? Masakra! Ciemno-szaro-zielono-glonowaty mop.

Kolor po dopłukaniu okazał się całkiem niezły moim zdaniem, kojarzy mi się z Londą 17, a jak Wam się podoba?
Ładny czy nie? 









Podsumowując- znów Wellaton pokazał się ze złej strony jeśli chodzi o kondycje włosów po zabiegu. Kolor ładny, typowy mocny popiel z poziomu 8. Świetnie jak widać radzi sobie z odrostem ciemny blond. Jeśli nie wiecie czy wasze włosy lubią tą farbę próbujcie. Ale jeśli macie już złe doświadczenia- to nie stosujcie.


44 komentarze:

  1. Kurczę, szczerze mówiąc to na zdjęciach w normalnym świetle włosy są nadal bardzo, bardzo jasne i gdyby nie to, że napisałaś, że to po przyciemnianiu to byłabym ślepa i myślała, że to jeszcze PRZED :|
    Dopiero na zdjęciach z lampą coś tam widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e kiteczka no nie gadaj, toc wczesniej byla biel jak snieg ;) no i przyciemniala na 4.5% oksy to wiesz... nastepne razy wezmie mocniej.

      Usuń
    2. no może, ślepa jestem w takim razie :)

      Usuń
    3. farbowałam mamie włosy tą farbą kolor 8/1 dodam że mama ma w 100% siwe włosy kolor nałożony został na 50 min i wyszedł brąz !!! mam nadzieje że się jej to wypłucze i będzie tak jak na opakowaniu z farby:)

      Usuń
  2. kolor faktycznie ładny,ale takim kosztem to faktycznie maskra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja zawsze mowie ze jak przyciemniac to naturami, cieplymi albo beżami. popiele biorą dosłownie na stalowo ;) to dla hardkorów ;P jak ja np.

      Usuń
  3. Podoba mi się, idealnie chłodny :)
    Bunny jak myślisz, mogę zmieszać garnier
    101 - BARDZO BARDZO JASNY BEŻOWY BLOND SUPERROZJAŚNIAJĄCY z 111 - BARDZO BARDZO JASNY POPIELATY BLOND SUPERROZJAŚNIAJĄCY?
    Czy nic złego z tego nie wyniknie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek super, szkoda że tak niszczy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blondzik! Mi Wellaton też wysuszył włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bardzo ładny, ale mi z kolei wella profesjonalna też bardzo zniszczyła włosy, a robiłam numer 12/1 z wodą 12%, kolor ładny, ale włosy masakra prawie jak po rozjaśniaczu :-( no ale trwałam i tak ładnych parę razy robiłam, dodatkowo jeszcze przeciągałam na całość na koniec na około 20 min szok!
    dopiero jak trafiłam na blog Bunny dowiedziałam się jakie błędy robię, teraz używam alfaparf 11.11 również z wodą 12%, (przymierzam się do 10.10 ss ale się trochę cykam), ścięłam włosy te zniszczone i teraz farbę nakładam tylko na odrost i na sam koniec tylko malaks na chwileczkę i włosy całkiem inne, lśniące nie siano, no oczywiście masek i odżywek różnistych również używam, bo bez tego przy rozjaśnianych włosach ani rusz, ale jest o wiele wiele lepiej niż przed blogiem Bunny, która uratowała moją łepetynę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To juz mogę wybić ci z głowy te SS,zostały one wycofane i juz ich nigdzie nie dostaniesz ;)
    Super ze włoski doprowadzasz do ładu i nie powielasz juz dawnych błędów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie wiedziałam, bo u Ciebie jakiś czas temu czytałam o tej 1010ss, ja właśnie chciałam coś innego spróbować, ponieważ po 11.11 odrost wychodzi zawsze rudo i nie wiem jaka jest tego przyczyna, czy za silna woda 12%, bo naturalny kolor włosów to ciemny blond poziom raczej 6 niż 5.

      Usuń
    2. sprobuj zrobic raz odrost na 9%. jesli dalej bedzie rudo moze sprobuj zmieszac ta farbe z np 11.20 czy 11.21.

      Usuń
    3. dzięki za odpowiedź, tak własnie zrobię tzn. nałożę mieszankę 11.11 i 11.20 z wodą 9% bo widziałam fajne efekty u dziewczyn na Twoim blogu, mam wrażenie że jednak woda 12% jest zbyt silna dla moich włosów, o efektach poinformuje, ale t za jakiś czas, bo na razie odrost mam na 1 mm, więc nie będę od razu wariować, a tym czasem radzę sobie maskami do włosów blond, które trochę przyćmiewają rudy odrost, polecam maskę sleek line do włosów blond, świetnie również regeneruje,

      Usuń
  8. oj tam oj tam... ja farbowałam ostatnio...z jakieś 3 miechy temu wellatonem 12/0 i wyszło przepięknie :) włoski nie były zniszczone, odrost chłodny...no cud :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wellaton służy . Teraz właśnie przymierzam się do 8/1 bo 8/0 jest za ciepły a nie lubię takich odcieni. U mnie jest jeszcze jeden problem siwki

      Usuń
  9. Piękny, piękny, piękny! Bardzo naturalny, chłodny i szlachetny, szalenie mi się podoba. Szkoda tylko, że tak brutalnie się z kondycją włosów obszedł ten nieszczęsny wellaton.

    A ja jutro kładę tę nową Palletkę... Ciekawa jestem efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem mega ciekawa twojego efektu :D trzymam kciuki!

      Usuń
  10. moim zdaniem kolor wygląda lepiej niż przed farbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo naturalny odcień:-)jak na mój gust-śliczny!-Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  12. położyłam średni blond wellatonu na karmalową czekoladę(wellatonu). wyszło ciemno.proszę podpowiedz mi jakie farby wellatonu moge wymieszać aby uzyskać o 1 ton jaśniejsze niż mam (a mam ciemny blond). chciałabym uzyskać dokładnie taki kolor jak jest na opakowaniu średniego blondu wellatonu. pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. mi wellaton raz zniszczył włosy, jak były już i tak słabe i uzyłem 12/1 ale odcienie nierozjaśniajace były dla mnie super, aczkolwiek potem odnalazłem londę, działajaca jak dla mnie, identycznie z wellą, ale kolor chłodniejszy. więc jak widać co włosy to inny efekt. ostatecznie podoba mi się u modelki ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor super, ale załamuje, że tak niszczy włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor wyszedł :) Wogóle nie widać zniszczonych włosów.
    Pozdrawiam,Asia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten odcień nie ma dobrych opinii w internecie :/ że włosy wychodzą z zieloną poświatą i bardzo ciemno, mocno szaro itp. a na zdjęciu na taki nie wygląda.
    Wcześniej farbowałam innymi odcieniami ale wydaje mi się że Wellaton jest mocną farbą.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ że modelka miała białe włosy. Farba wyszła więc jaśniej niż np na ciemnym blondzie. Rozjaśnione włosy tak łatwo się nie przyciemmiają

      Usuń
  17. hmmm ja podobnie jak Kitka:-(Jestem chyba slepa;P Nie widze zadnej roznicy...Moze troszke maja inny refleks ale czy ciemniejsze???Nadal bardzooo jasne.Zieleni tez nie widze:-)Kolorek ladny jak i wloski modelki.Kaska

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha zapomnialam buuny spytac:-) a dlaczego modelka testujaca farbke uzyla 4,5% na dlugosciach??Oksydant slabszy czyli 3% i 4,5% stosuje sie jak chce sie przyciemniac wloski ktore wg Nas sa np. za jasne??Do stonowania zbyt cieplego koloru odcieniem 9.21 tez moge dac 3% lub 4,5%??Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo chciala przyciemnic dlugosci ;)
      mozesz dac 4.5 albo 6% bo to jasny blond.

      Usuń
  19. hmmm a z tym 4,5% kolor 9.21 wyjdzie mi ciemniej niz na 6% czy tak samo??Zastanawiam sie nad najnizszym oksy poniewaz mniej jednak niszczy wloski:)Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdzie ciemniej i bardzo chlodno, wrecz stalowo- wiec dlugo nie trzymaj. ale sie splucze ciutke.

      Usuń
  20. Bunny mam pytanie odnośnie farb Londa Naturals, czy one są wycofywane? Bo ja w Rossmannie ich nie widzę tylko w Kerfurze i trudno mi dostać niektóre odcienie :/ czy wiesz coś o tym?
    ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic mi o tym nie wiadomo...
      za to wiem ze zmieniaja sie pudelka.
      w rossmannie w ogole malo juz londy i palette ;/ lepiej szukac po supermarketach- ja po swoja jedna farbe jakiej uzywam musze przejechac cale miasto, coz ;/

      Usuń
  21. Bunny, mam wlosy farbowane ( kolor 9.0), chce polozyc 10.1, czy musze klasc na cale wlosy? Cyz moge same odrosty a dlugosc na 5-10min? Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie zrobiłam zdjęć tuż po farbowaniu, bo to była totalna masakra, jakby mi ktoś chlusnął na głowe szarą farbą. Później była zieleń z szarawym przebłyskiem, no i to - efekt 3 dni mycia :D Ale skóra mnie aż piekła, a palce miałam spuchnięte od drapania, szorowania, spłukiwania. Podejrzewam, że zużycie wody na te wszystkie mycia, było równowartością wizyty u dobrego fryzjera :P Ale cóż...zachciało się eksperymentów ;) Na szczęście uratowała mnie szamponetka z Joanny, o czym Bunny pewnie jeszcze wspomni.
    Pozdrawiam, Neska

    OdpowiedzUsuń
  23. Najdroższa bunny mam pytanie czy z matrixa socolor kolor 8M na rozjaśnianych włosach bedzie ciemy czy bedzie to jeszcze sredni,jasny blond z gory dziekuje z odpowiedz i czy wyplucze sie troche bo na palecie wyglada ciemno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdzie jak sredni blond, splucze sie do cieplego naturalnego blondu.

      Usuń
  24. kolorek kamisi jak dla mnie jest po prostu genialny

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, nawet ładniejszy od popielatego <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*