wtorek, 25 września 2012

Odżywka Garnier Fructis lśniące i gładkie

Hej Kochani!
Znów miałam bardziej gorący okres w życiu, więc przepraszam za brak postów przez prawie tydzień czasu ;P
Dziś kolejna smakowita recenzja- odżywka wzmacniająca Garnier Fructis lśniące i gładkie do włosów suchych, puszących się (czyli ideał dla mnie).
Powiem krótko- w życiu nie spodziewałam sie po obecnym Fructisie, że stanie się objawieniem dla moich włosów!
Odżywka ta stała się dla mnie stałym punktem pielęgnacji i jest moim numerem 1 wśród odżywek.
Co w niej takiego niezwykłego?
+ naprawdę ujarzmia moje włosy- nie puszą się przez 2 dni (producent zapewnia 72h...), na 3 dzień są oczywiście również gładkie no i 3 dnia zwykle znów je myję, ale jestem w szoku tym, że odżywka ta zapewnia mi gładkość przy tym nie obciążając nadmiernie włosów, nie powodując przylizu, przyklapu i małej objętości!
+ lśnienie! włosy błyszczą jak po tonie nabłyszczacza- taki efekt dotąd zapewniała mi wyłącznie seria color vive L'Oreala.
+ wydajna- niewielka ilość wystarczy by włosy bosko się czesały, dość gęsta jest.
+ cena 8-9zł za 200ml
+ narkotyczny dla mnie zapach- bananów i słodkich owoców mniam! włosy pachną aż do kolejnego mycia, niesamowite! mój A. ciągle wącha moje włosy po użyciu tej odżywki ;P i zachwyca się nimi.
+ miękkość i jedwabistość włosów, czyli świetnie nawilża i na długo
Producent więc nie kłamie- brak elektryzowania również na plus. Z wilgocią wiadomo- nic nie podoła, włosy się lekko pokręciły po tym jak złapał mnie deszczyk...
+ boski skład: zawiera ekstrakt z trzciny cukrowej, hydrolizat protein kukurydzy, hydrolizat protein soi, hydroliozat protein pszenicy, olejek arganowy, ekstrakty z herbaty, olejek z pestek jabłka, hydrolat ze skórki cytryny, glicerynę i alkohole nawilżające.
Minusów? Jak dla mnie brak!
Polecam, polecam, polecam!!!
Ps. Uwaga- producent z tego co zauważyłam jest na etapie zmiany opakowań na pomarańczowe?
Moja odżywka to produkt pomiędzy starym nutri-gładki a nowym lśniące i gładkie. Niemniej skład zmieniony na wielki +.






28 komentarzy:

  1. Na pewno dobrze wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amodimethicone? Co to za silikon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjazny wlosom silikon- jakosciowo lepszy od dimethicone, zmywalny łagodnym szamponem, pomaga wlosom utrzymac nawilzenie, ulatwia rozczesywnie, wygladza wlosy i dziala ochronnie.

      Usuń
  3. miałam z tej kolekcji fructis odzywke i wypadło słabo, zadnych efektow :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja recenzja brzmi bardzo zachęcająco, zwłaszcza to "bez przylizów i przyklapów" :)))), co dla mnie też jest bardzo ważne, kusi mnie, chyba spróbuję. Jedyne co mnie troszkę hamuje to reakcja moich włosów (a w zasadzie skóry) na szampon 48H volume, ale odżywkę nakładam niżej... aaaa, zaryzykuję :]. AniaAga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam wrazliwa skore glowy i ostatnio moge uzywac tylko dzieciecych szamponow- na inne reaguje swędzeniem ;/
      a po tej odzywce mimo mocnego zapachu nie reaguje, poza tym ona ma zapach w koncu skladu, wiec nie powinna jakos podrazniac- szampony fructisa to inna bajka- u nie łupieżcy ;(

      Usuń
  5. jutro kupie !!!! <3 juz sie jaram!

    http://www.garnierdbajosiebie.pl/_pl/_pl/our_products/product-struct.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCARE^FRUCTIS^FRUCTIS_DISCOVER^FRUCTIS_SLEEK_SHINE^FRUCTIS_SLEEK_SHINE_RTN2&prdcode=P41016

    chyba zmienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam na stronce, choc w sklepach wszedzie jest jeszcze moja seria.

      Usuń
    2. trzeba będzie skład porównać.

      ale chce mieć ta co Ty.

      Usuń
    3. chcieć to móc podobno ;P

      Usuń
  6. O, coś stworzone dla moich włosów! A właśnie zastanawiałam się nad nową odżywką :) Bunny jak zwykle przychodzisz z pomocą :D

    A tak w ogóle to ja w dalszym ciągu mam tą odżywkę z dove z olejkami, całe pół opakowania jeszcze! Tak mało jej potrzeba, że mam wrażenie że w ogóle jej nie ubywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś ominęłam tą dove sleek, a tez czeka na recezję, ale dopiero jak dobrze przetestuje to napiszę.
      tego fructisa też zarąbiście mało się zużywa ;)to dobrze.

      Usuń
  7. To już wiem co kupię ;-)potrzebuję takiej której będę używała na zmianę z Nivea-świetna recenzja:D-Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam,zobaczyłam recenzje odzywki,porzuciłam poranne picie kawy i poleciałam do sklepu po Fructisa.
    To sie nazywa motywacja w wykonaniu Bunny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już rozbawiłaś mnie na resztę dnia, dziękuję ;*

      Usuń
  9. O, jaki fajny skład! Nie spodziewałam się tego po Fructisie :) Na pewno się skuszę, zwłaszcza, że moje włosy kochają proteiny (i mam słabość do "jadalnych" zapachów ;). Skoro Ty ją polecasz, to znaczy, że nie będzie to kolejna odżywka, którą będę zmuszona zużyć do golenia nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to ta odzywka ma tyle ekstraktów i prawdziwych składników, jak żadna inna jakiej używałam. Czuć ze coś robi z włosami <3

      Usuń
  10. A gdzie ją kupujesz? w jakim sklepie konkretnie? bo u mnie w Rossku nie ma ;-(((
    Lena.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za info - jutro sprawdzę :)
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!:)
    Czytałam także Twoją recenzję dotyczącą szamponu z firmy Garnier i widzę, że jesteś zachwycona ową firmą więc narzuca mi się pytanie czy miałaś może styczność z suchym szamponem Garniera?
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest tak, że jestem zachwycona garnierem jako marką, jak z kazdej marki tak i z tej mam ulubione produkty ;)
      nie używam suchych szamponow, wiec nie powiem ci niczego o tym.

      Usuń
    2. suchy szampon z garniera jest najlepszym, jakiego używalam, a było ich wiele.polecam

      Usuń
  13. U mnie ta odżywka jest w tesco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedziec ;) wszyscy zainteresowani biegiem do tesco ;P

      Usuń
  14. ja tez odżywki nigdzie nie mogę znaleźć..czy nie została zamieniona na "oleo repair"(żółte opakowanie) ?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywka została wycofana:( szkoda,ze to co dobrze sie sprzedaje i słuzy,nagle wycofują.
    Produkcji jej juz nie ma, jesli gdziekolwiek jeszcze jest na półkach to juz niedługo znikna.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*